شرکت سونی مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها را برای کنسول پلی استیشن 5 تدارک دیده است که در به‌روزرسانی آینده در دسترس عموم بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. طبق بیانیه جدید بلاگ پلی استیشن، ویژگی‌های جدید ابتدا در نسخه بتا عرضه می‌شوند که بازیکن‌های علاقه‌مند می‌توانند در تست آن‌ها مشارکت داشته باشند.

مهم‌ترین ویژگی‌ به‌روزرسانی آینده پلی استیشن 5 مربوط‌به پیشرفت‌هایی در عملکرد میکروفون و بلندگوی داخلی دوال‌سنس است. به‌گفته سونی، بلندگوی دوال‌سنس هم‌اکنون صداهای بلندتر و واضح‌تری پخش می‌کند. همچنین به‌روزرسانی آینده کیفیت و وضوح صدا را در هنگام استفاده بازیکن از میکروفون داخلی کنترلر ارتقا خواهد داد.

بازیکن‌ها می‌توانند قابلیت جدید بخش Share Screen را در به‌روزرسانی آینده دریافت کنند که به آن‌ها امکان می‌دهد حین تماشای رقابت‌های میزبانی ازطریق کشیدن نقاشی، ارسال اموجی و موارد مشابه با صفحه‌نمایش تعامل داشته باشند. درنهایت به‌روزرسانی امکان تغییر شدت نور نوارهای رنگی کنسول پلی استیشن 5 را فراهم می‌کند تا بازیکن‌ها بتوانند میزان نور این نوارها را از زیاد تا متوسط و کم تغییر دهند. با‌این‌وجود همچنان گزینه خاموش کردن این نوارها در دسترس قرار نمی‌گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *